nu har jag införskaffat tre fina julkulor i glas och två i rosa, jag ääääääääälskar fina julkulor!! jag var i London för fem år sedan och på Harrods hade de mängder av fina kulor i alla möjliga varianter... de jag kostade på mig åker upp till jul i mitt hem varje år. Alltid lika roligt när jag får plocka fram mina fina kulor och hänga i granen eller i ett fönster...
ja ja, jag erkänner, jag är inte världens bästa fotograf, men jag tycker det är roligt att fota... kanske ska ta och gå en fotokurs nå¨gon gång, vore fantaastiskt roligt!!! Här hänger ialla fall mitt senaste inköp när det gäller julkulor, visst blev det fint???
Sara ♥