så här ser de ut. Fint va???
jag lovar, det kommer fler bilder när de är på plats. Men nu är jag bara så sugen på att sonens byrå ska vara helt färdig. Men den som väntar på något gott...
Har för övrigt varit hemma idag för v.a. sjuk son. Han har åkt på feber och hosta. Så vad passar inte bättre än att gå hemma och småpyssla lite mellan tvättning av lakan och täcken, som för övrigt hänget ute på tork i det fina vädret och med att måla naglarna på mig själv och dottern!!! har en skön dag, men sen bär det av till jobbet för personalmöte.
Sara ♥
