Visar inlägg med etikett sonens rum. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sonens rum. Visa alla inlägg

måndag 16 april 2012

Beslag till den nymålade byrån

nu är beslagen beställde, 10 stycken fick det bli till den nymålade byrån. Väntar bara på att få åka och hämta dem i butiken (ni vet säkert vilken) Perssons byggcentrum i Alingsås. Jag gillar Bruka design stilen så det fick bli ett par liknande beslag som de har på sina möbler. Så därifrån hittade jag inspirationen den här gången!!!


så här ser de ut. Fint va???
jag lovar, det kommer fler bilder när de är på plats. Men nu är jag bara så sugen på att sonens byrå ska vara helt färdig. Men den som väntar på något gott...

Har för övrigt varit hemma idag för v.a. sjuk son. Han har åkt på feber och hosta. Så vad passar inte bättre än att gå hemma och småpyssla lite mellan tvättning av lakan och täcken, som för övrigt hänget ute på tork i det fina vädret och med att måla naglarna på mig själv och dottern!!! har en skön dag, men sen bär det av till jobbet för personalmöte.


Sara ♥



söndag 20 november 2011

detaljer i sonens lilla vrå...

vår son har inget eget rum ,utan han har en vrå i hallen på övervåningen. Än så länge sover han bara där och leker nere i vårt lekrum. Vår dörm är att han någon dag ska få ett eget rum, men tillsvidare så försöker jag piffa till det så gott jag kan för att det ska kännas mysigt och lite ombonat där han sover... (och för er som vet så är jag ingen blå person, men de här blåa tonerna gillar jag i små mängder)









sänge  som vår son sover i ser kanske inte så speciell ut, men det är den. Min man sov i den när han var lika gammal som vår son är idag, hur gulligt som helst tycker jag!!


Sara♥