
I helgen vara jag, mamma, min syster och min faster på en helg i Ullared. Jag åkte tidigt iväg på lördags morgon för att vara på Ullared vid 9 tiden. Det jag längtade mest till var att få sova ostört en natt, ensam, ingen annan att ta hänsyn till, men självklart att få träffa mina släktingar också. Under dagen var det mycket skratt blandat med allvar. Så otroligt roligt att få tokskratta och bara umgås med dem jag tycker sååå mycket om. Shoppingen såg jag som bonus, och visst jag kom hem med fem kassar... men trots att jag inte direkt visste vad jag skulle handla så kom jag hem med en hel del bra grejer. Men min syster vann, hon handlade mest!!!Hmmm vad mitt bästa köp var, jag vet inte riktigt, men jag blev nöjd med att hitta en ny våg till mig... har ju blivit eller rättare sagt, vill bli vän med den ;) en superbillig gardin 50 kr, till lekrummet/genomgångs rummet.( den åkte för övrigt upp på en gång när jag kom hem) och kläder till barnen, en ny kaffeburk mm. När vi hade gått i flera timmar så åkte vi till Bed and breakfast stället och lastade av våra kassar för att sendan åka in till Varberg för att äta mat.

Vi åt mat på Grappa, alltså huuur gott som helst!! När jag satt där och åt pastan jag hade beställt så sa jag till de andra, tänk er när ni var små och hade ätit upp glassen som var på tallriken och bara var tvungna att slicka upp det sista som fanns kvar.. sååå otroligt god var maten, om jag hade vågat och inte haft bättre bordsskick än vad jag har så hade jag gjort precis så... för jag lovar, det var en riktig smakupplevelse. Det var musslor kräftor och mycket annat gott!!!
Trötta och mätta åkte vi hem och...... började rafsa runt i våra påsar, för att sedan sova gott!!
Men tro nu inte att vi var nöjda med det, nä, för efter frukosten så tog vi en sista sväng inne på Gekås och handlade det allra sista, för att sedan åka vidare, ja jag åkte inte hem, utan till Lager 157. Så jag har handlat färdigt för en lång tid famöver...
TACK
mamma, syster och faster för en super helg tillsammans med er!
faster jag säger bara en sak, eller hur!!!
Sara ♥