en dag när jag satt hemma på trappan så fick jag syn på ett hjärta i is som låg på grusgången. Varför jag la märke till det var för att jag bara satt och tog tillvara på att vara närvarande i nuet, jag satt med andra ord inte och pillade på nån telefon osv. utan bara satt och njöt i solen. En dag när jag var hemma från jobbet så fick jag ett sms från en kollega och hon hade trampat ut ett hjärta i snön med hjälp av sina fotavtryck, hon skrev att hjärtat var till mig, ♥ Tack Shiri! du gjorde mig glad!
sist jag skrev berättade jag att min äldsta dotter skulle få tapetserat i sitt rum, så här blev det, vi är inte helt färdiga med möbleringen än, men vi är på G. Käner oss så nöjda, men framför allt så är Elin nöjd och riktigt glad och det är de som är det viktiga!!!!

min svärmor har det sista gjort saker tillsammans med mig får att jag ska må bra! hon anmälde oss till en smyckeskurs i silverlera. Armbanden som är på bild här ovanför är gjorda på kursen, eller det med mörka pärlor, och knappen är gjord i silverlera, så roligt! så jag gjorde ett igår kväll hemma, det med glittriga pärlor och svart läder, gillar det! jag har även gjort ett armband på kursen, likt dem som är på bild nedan, jag gjorde en rosett i silver som jag ska få ta hem på tisdag då sista kurstillfället är. Hoppas det blir bra! får se om jag läger ut nån bild :) jag har även gjort ett armband i läder med svart strass till en vän som jag tycker har kämpat på det sista, älskar att ge saker för att kunna glädja andra. och hon sa att hon tyckte om det! roligt! men gladast är jag som fick glädja henne ♥


igår kväll hyrde jag en film som jag och min man skulle tittade på, en oväntad vänskap, huuur bra som helst! och jag gillar att bara sitta hemma i soffan och få må bra tillsammans med min älskling! jag har verkligen kommit in i en period i mitt liv då jag är sååååå otroligt glad i min familj, mina underbara barn (ja nu säger jag inte att allt går som en dans på rosor och att vi har det på topp jämt) och min man!!! har så mycket kärlek till dem, så var rädd om de du älskar, för man vet aldrig hur länge man få ha varandra!!!
Sara ♥