Barnen fick en underbart söt och genom go liten kusin. Vi blev extra lyckliga eftersom vår son var ensam bland åtta flick kusiner på min mans sida. Du var sååå efterlängtad lilla H ♥
vi hade även en trevlig vecka med min syster och hennes familj + deras härliga grannar hos oss en vecka. det blev en av de bästa semester veckorna för oss. Så mysigt med camping i vår trädgård... hoppad det dyker upp fler sådanna tillfällen. Så har du en husvagn så kom gärna och semestra hos oss om ni vill ! den gula husvagnen i bakgrunden äe min farmors gamla, de andra hade ett snäpp finare husvagnar :)
vi gjorde även iordning barnens lekrum, de fick en pyselhörna. Elin hjälpte glatt till med målningen. Hörnan har redan används flitigt. Det byggs med lego på "skrivbordet" pysslas, ritas mm. barnen och vi tycker att det kanon bra!! Visst, man kan tycka att det är onödigt att göra iordning hörnan med tanke på att vi ska bygga hus, men vi vill att set ska fungera med att bo kvar tills allt blir färdigt med nya huset. Så för oss blev det till det bättre då vi slipper ha allt pyssel på köksbordet...












