söndag 25 december 2011

Julafton 2011


en förväntansfull liten dotter på julaftons morgon!!

 


tänk att alla julklappar gick hem!! så roligt med glada och nöjda barn en dag som denna!!



tänk så tacksam man kan vara för lite paket... ännu roligare att ge när små saker ger en sådan uppskattning!!



då var klapparna öppade och barnens ögon lyser av glädje. Skönt att sakerna gick hem, ska bara ta och byta några kläder som var för små...

Nu kommer några bilder på julfirandet hos farmor och farfar tillsammans med dju kusiner med föräldrar, morbror Elvin, farbror jan David och hunden Eddie så klart ;)

Sedan kom två tomtar på besök, de höll på att skrämma livet ur mig när de tittade in genom fönstret hahhaha det är inte bara barnen som kan vara rädda för tomten!



vackra Hanna!!


Söta söra lilla kusin Harry!!!




 svägerskan ser ut att trivas i knät på två stiliga tomtar..
 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar