lördag 31 december 2011

Året som har gått...


nu har ett helt år gått och jag sitter och funderar på vad som har hänt i vår familj under året... Lillebror fyllde 2 år, och flyttade ifrån sin spjälsäng till pappas gamla. Storasyster fyllde 7 år och fick en fin cykel av mormor och morfar. 

Barnen fick en underbart söt och genom go liten kusin. Vi blev extra lyckliga eftersom vår son var ensam bland åtta flick kusiner på min mans sida. Du var sååå efterlängtad lilla H ♥ 
                                                                                                     

vi hade en underbar semester vecka på Öland med goa vänner, hoppas på en repris i år!!


vi hade även en trevlig vecka med min syster och hennes familj + deras härliga grannar hos oss en vecka. det blev en av de bästa semester veckorna för oss. Så mysigt med camping i vår trädgård... hoppad det dyker upp fler sådanna tillfällen. Så har du en husvagn så kom gärna och semestra hos oss om ni vill ! den gula husvagnen i bakgrunden äe min farmors gamla, de andra hade ett snäpp finare husvagnar :)



i augusti så var min man med på Horla triathlon för första gången. Så jag och barnen åkte dit för att heja på honom. Vi gjorde en skylt för att heja på honom lite extra... det var riktigt roligt att han ställde upp, jag gillar verkligen folkfester... och liknande tillställnngar. I år blir det vättern rundan på cykel för hans del, men loppet går på natten så vi får heja hemifrån den här gången!!

i år fick vi även fira en go liten 4 åring i vår familj. Vi är så tacksamma att vi har tre fina och friska barn. Det är verkligen en välsignelse att få vara mamma till dem. De förgyller verkligen tillvaron.Visst, ibland är det riktigt påfrestande med tre viljor, men det blir mycket skratt och härliga kommentarer från dem dagligen.. Jag älskar er ♥ ♥ ♥
vi gjorde även iordning barnens lekrum, de fick en pyselhörna. Elin hjälpte glatt till med målningen. Hörnan har redan används flitigt. Det byggs med lego på "skrivbordet" pysslas, ritas mm. barnen och vi tycker att det kanon bra!! Visst, man kan tycka att det är onödigt att göra iordning hörnan med tanke på att vi ska bygga hus, men vi vill att set ska fungera med att bo kvar tills allt blir färdigt med nya huset. Så för oss blev det till det bättre då vi slipper ha allt pyssel på köksbordet...


2 kommentarer:

  1. Helt underbara barn har du och Jörgen Sara, vi får ta och ses snart igen. Får se när det kan fungera med mitt nya schema! :P...

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tack malin!! du är sååå välkommen och hälsa på oss. Hoppas du trivs på nya jobbet.

    Sara ♥

    SvaraRadera