tur att jag jobbar med de jag gör, de gillar också fina saker. Så i år kom jag på att barnen kunde få göra ljuslyktor av återvunnna glasburkar och konservburkar. Så till lucia gjorde jag och mina kollegor fina krukor till små julstjärnor och barnen fick göra lyktor med lim och glitter. Fint va?
suddig bild, men så här ser julklapparna ut som barnen ska få!!! Söta bilar och en polkagris klubba.
Sara ♥

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar