söndag 18 december 2011

ta en dag i taget...


hmmm inte den finaste bliden längst upp till vänster, men det jag ville visa var den fina krukan jag har mina hyacinter i. Hyacinterna är inte i sitt esse nu men krukan sååå fin!

Ägeln på bliden fick jag av en ängel till vän när jag fyllde år. Visst är den fin??

julbokstäverna åker upp år efter år på hyllan i vardagsrummet. Men ljuslyktan från Paradisverkstan fick stå kvar... den var en dyrgrip (har tre stycken) oooops....

Nu till mitt bästa tips i all justress. årets adventskalender fylldes med paket till den 16 decemder...men resten då??? jo de fylls på efter hand och jag har nöjda barn... så stressa inte ihjäl dig
bara för att kalendern en blev helt färdig i tid, huvudsaken är att de får behålla spännngen med att se vad som kan dölja sig i paketer då de får sin "lucka" att öppna för dagen... smart va??? Så andas djupt och ta en dag i taget... det försöker jag göra ;)








Sara ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar