måndag 19 december 2011

Julgransfot


tänk om den var min!! Hade så gärna haft en sådan fin julgransfot hemma hos mig... idag när min man kommer hemhar han med sig vår julgran, så bästa att samla på sig lite ork till att vara med barnen för att klä den. Men den fina julgransfoten får snällt vänta tills ett annat år, för än får allt vår gröna goding pryda granen ;)


Sara ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar