Nu har jag inte skrivit på flera månader, men nu är det dags för lite bloggande. jag har haft en härlig sommar med min familj och mina vänner. Innan semestern drar igång tänker man att det ska bli sååå mycket gjort, men tiden bara rusar iväg och det vi hade tänkt hinna med att göra blev inte gjort. Utan istället tog vi till vara på att umgås med vänner och släktingar. Det är väl ändå det som får en att må som bäst!!! när man får umgås med dem man tycker om. Vi har varit på Öland, haft camping i vår trädgård med min syster och hennes familj och några vänner till dem (och oss) varit hemma och gått på möten på storsjöstrand där Rigmor Holst talade och sist så hälsade vi på hos mina föräldrar i stockholms trakten. Det sista jag nämnde är nog det jag behöver mest innan jobbet drar igång, att få min dos av mina släktingar. Min mamma och jag satt ute i hammocken på kvällarna och drack te och hade mysiga samtal bland levande ljus och grannars sorl. Det kommer jag leva på länge, långt in i hösten.♥ Tack mamma ♥
♥ Sara
♥ Sara