i somras var jag och min familj på Ölad och en dag åkte vi till... men hjälp nu kom jag inte ihåg vad platsen hette hahaha, men i en liten butik där? så fanns det muggar i rosa från Pip studio som min man tyckte var fina, kul!!! och nu när hösten har kommit och vi har nymålat i vår hall och vårt genomgångsrum så har jag blivit sugen på att ha lite med färg här hemma. Väggara i hela vårt hus går i beiga toner, så just nu MÅSTE jag få in lite färg. Och nu har jag hittat en kudde som jag skulle kunna tänka mig att ha i vår dagbädd. Det finns även porslin i det märket så jag kanske slår till på något i det också ;) nu när även Jörgen tycker om det!!!
Har en ledig dag och idagså jag och barnen ska åka och handla mat och hämta ut ett paket från posten. Sedan hoppas jag kunna röja och rensa bland våra spel, pussel och leksaker som stog i hyllan i lekrummet.. ska bli såååå otroligt skönt att få ställa iordning i hyllan med enbart det som leks med nu!
Var förresten och fikade hos en vän igår, sååå trevligt!! så tack för det Camilla. och du, om du åker till Jonstorp, så passa på och kom förbi, du är så välkommen!!!
Sara ♥







