NU har jag semester på riktigt!!!
... jag hade inte lämnat jobbet helt när jag gick på föräldraldigt v 26 jag hade en sak som hängde över mig, vår kvalitetsredovisning. Så nu har jag äntligen skickat in den till min chef och jag har släppt jobbet och gått på semseter nu, om än två veckor för sent, mentalt... så vad jag ska ta med mig till nästa år är att lämna jobbet helt innan jag går på semerter och lära mig av mitt misstag jag gjorde i år, jag ska gå på semester helt då, och inte halvt!!!
igår kväll fick jag en härlig semester känsla i vår egna lilla underbara stad, Alingsås. jag och min familj åkte in och åt pizza och hade det mysigt. jag och min man satt och pratade och barnen åt och barnen var nöjda. Som småbarns föräldrar hinner man inte alltid att rå om varandra, fast att det är hur viktigt som helst. Jag hade ett superbra samtal med min syster innan jag åkte hem får dem, som jag ska ta med mig under vår semester. Om vikten av att vårda relationen i sitt förhållande och hur viktigt det är att jobba på VI känslan!!!
TACK för att du är såååå vis och delar med dig av dina kloka tanka och ord.
den här pizzan ser kanske inte så god ut medn den var super!! Vet att en gång när vi var hos min svägerska i göteborg så tog hon en liknande, så igår testade jag och glad är jag för det!!!
Sara ♥