fredag 13 december 2013

Vill önska dig en trevlig lucia!!! Har själv varit på lussefirande på Benjamins förskola,  sååå fint! Är stolt över honom, och pedagogerna som fått ihop ett helt fantastiskt tåg med fina sånger. För jag vet vilket jobb det är med att någon månad innan börja öva in sångerna, vem som ska gå in med vem ocj hur alla ska stå! Roligt att det blev av! Det blir det enda för oss o år.

Annara så har jag börjat julhandla och förbereda inför julaftonens julbord som ska vara hemma hos oss! Roligt att få skapa egna traditioner med smaker och minnen från set som jag uppskattade när jag var liten. Julbord, kalle anka,  pappa som läser julevangelet mm. Sånt som hör julen till! För en jul utan julevangelet och julens budskap blir för mig meningslöst!

Nu till köket för att fixa fredagsmys med mina bästa!

Sara ♥