Ibland förundras jag över hur vänliga en del människor är och i hur rätt tajming deras omtanke kommer... den senaste tiden har jag varit lite slut efter att ha haft lite för mycket runt om kring mig. Idag när jag vaknade hade jag fått ett otroligt fint sms av en vän där hon skrev både det ena och det andra vackra orden efter varandra om mig, hur härligt är inte det att få vakna upp en ny dag med en sådan start!!! och när jag sedan gick ner till köket låg det två brev till mig, ett var från mina föräldrar (ett födelsedagskort) där de skrev hur värdefull de tycker att jag är och att de älskar mig... rörd blir man!! men det andra brevet, som jag inte kunde tyda handstilen på gjorde mig alldeles varm i hjärtat när jag började läsa. På korter stog det några fina rader och det låg en lott inuti. Kortet var från ett gammalt dagbarn som min mamma hade för, ja vad ska jag säga, jag tror att det kan ha varit för ca 20 år sedan. Den flickan var som en lillasyster för mig och mina syskon. Hon var hos oss på helgerna då hennes mamma var tvungen att arbeta. Att hon tog sig tiden att leta upp min adress och sedan skriva det underbara lilla kortet till mig är en oförglömlig händelse... så min 35 års dag kommer jag minnas med glädje och värme under lång tid framöver...
Så om du får en tankte till dig om att göra något för en vän, så gör det, för det kommer ofta i rätt tid!!!
♥ Sara