Imorgon ska jag till kyrkan på något som vi kallar damernas afton. Det är en kväll då vi en gång per termin samlas för att äta något gott, får en liten andakt och sedan så är det t ex modevisning, blomster inrpiration, och den här gången kommer vi att få åka på ett studiebesök hos http://www.textilhuset.se/
Det vi bestämde oss för att äta under kvällen var tomatsoppa, men det kommer inte att bli det lättasde då vi har ett begränsat kök och bara en spis... så håll tummarna att jag får ihop soppa till ca 80 personer... hjääääääääälp... vad har jag nu tagit på mig... jag säger bara en sak, såååå typiskt mig att tacka ja till något som jag inte ens har en aning om hur jag ska kunna genomföra det hela!!!
♥ Sara
♥ Sara

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar