jag måste bara berätta om min stora passion i livet, SMYCKEN, helst de som glimmar lite extra!! Det får mitt öga att må extra bra... jag blir som ett barn i en godisbutik när jag går förbi ett skyltfönster med smycken, jag vill bara in och se på allt fint som finns innanför dörren...
Dessa ringar som är på bilden har jag fått av min man i present. Ti Sento heter de om du är sugen på något fint till dig själv!!
Dessa ringar som är på bilden har jag fått av min man i present. Ti Sento heter de om du är sugen på något fint till dig själv!!
♥ Sara


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar