Visar inlägg med etikett smycken. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett smycken. Visa alla inlägg

fredag 28 oktober 2011

bling bling...


jag måste bara berätta om min stora passion i livet, SMYCKEN, helst de som glimmar lite extra!! Det får mitt öga att må extra bra... jag blir som ett barn i en godisbutik när jag går förbi ett skyltfönster med smycken, jag vill bara in och se på allt fint som finns innanför dörren...

Dessa ringar som är på bilden har jag fått av min man i present. Ti Sento heter de om du är sugen på något fint till dig själv!!


♥ Sara

onsdag 12 oktober 2011

nya beställningar

bilden är tagen från sirlig


idag beställs det nya pärlor i höstens färger inför marknaderna jag ska vara med på... hoppas bara att mannen i huset inte får syn på hur mycket jag har beställf för ;) för då vet jag inte om jag får behålla min hobby....

Sara