Idag blev jag tillfrågad om jag kunde tänka mig att vara med på en julmarknad i Horla hembygdsgård. Och jag tror att jag ska ta och tacka ja, men jag har även lovat att vara med på en privat julmarknad hos en gammal klasskompis till mig som bor i Borås trakten. Så jag får se om jag hínner med båda två. Få saker gör att jag får så mycket julkänsla som när jag är med på marknaden... så jag tror jag tar och tackar ja till båda ialla fall!
bilden är lånad från gamla-stan-stockholm.se
♥ Sara

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar