idag vaknade jag och barnen sent, vi åt frukost efter klockan tio. Sedan startade jag en maskin kläder och bäddade sängen. Där efter lämnade jag av två av tre barn hos farmor och farfar för att sedan åka och handla lite. Jag och E åkte och handlade lite mat och sedan bestämde vi oss för att hälsa på pappa på jobbet. E var verkligen sååå nöjd. Min mans kollega Ida var så gullig och gav E lite extra tid, så hon lämnade sedan pappas jobb med ett leende på läpparna. När vi var där så såg jag en härlig walk in closet/klädkammare som jag blev sugen på. Så fram med en tumstock och börja mäta den var 30 cm bredare och 40 cm kortare än vår.. så vår kommer bli kanon bra tror jag!!!
det var inte denna men tänk så härligt!!!
sedan åkte vi ner på stan och handlade en present till min mans äldsta brorsdotter som fyller 13 år. Första gången jag träffade henne var hon 2 år!!! Hjälpes vad tiden rusar iväg. Jaja, för er som inte vet så kan jag berätta att jag gillar blingbling, så ja, jag kom hem ned två par nya örhängen också ;) de var på rea så klart...
några fina zinkhjärtan, (även de på rea) fick det också bli... så nästa jul lär bli hur bra som helst. de kommer få en fin plats i granen!!!
Nu ska jag och min goa tjej spela spel och fika var sin medhandlad kaka till kaffet och saften...
Sara ♥







