tisdag 3 januari 2012

städa undan julen...

tidigare så har det kännts sååå skönt att plocka undan julsakerna, men i år vill jag dra lite på det. Jag hade verkligen ingen julkänsla för fem öre i år, så därför vill jag njuta lite extra nu.

fast om jag köper en vacker bukett med tulpaner så blir jag nog sugen på att plocka undan julen... men jag väntar nog tills efter trettondajul. Det skulle förresten inte sitta helt fel med den underbara sturehofskrukan, som ör övrigt tillverkas i trakten där jag är uppväxt. Så jag ska nog ta och gynna dem en vacker dag ;)


Sara ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar