fredag 20 januari 2012

blommor

nu har jag tagit tag i mina stackars växter. De har fått ny jord och en del har fått nya krukor. Jag var i Vårgårda och handlade nya fina rosa krukor på blomsteraffären, men jag tog de sista som fanns i butiken. Glad och nöjd äver mina inköp åkte jag hem, men väl hemma så kom jag på att det hade varit fint med en fjärde kruka... men jag har sökt med ljus och lykta efter dem utan att hitta några. Men idag när jag pratade med min vän så visade det sig att hon ville sälja sin till mig... L Y C K A så snart har jag en hel uppsättning i mitt vardagsrum...




känner mig nöjd över att ha hunnit med min växter...

Sara ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar