idag ska hela familjen åka till skridskohallen. Ser med spänning fram emot att se hur det går för mig.... och våra barn. Vår äldsta dotter fick ett par nya skridskor i julklapp som hon har längtat efter att få använda. Så idag ger vi oss ut på hal is... seeeeee upp!!
| det här blir spännande Ebba!! |
| Elin med sin kusin |
| hmm undra vad som ska hända idag.. |
| bra där... |
| finn ett fel.. |
så här såg det ut, så skönt att vi var ensamma mestadels. Men fy så kass jag var, tur att jag hade Ebba att hålla i så jag kunde dölja min sitl... men ont i fötterna och roligt hade vi ialla fall. Bra start på det nya året. Senare på kvällen fortsatte vi med att vara aktiva på kusinens 13 års kalas, med oslagbart goda kakor och tårtot, med en promenad på det och grillning utomhus i mörkter. Sååå mysigt!
Sara ♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar