alltså hur härligt är det inte att få in lite nya vår växter i huset! här om dagen när jag var och handlade
så var jag bara tvungen att köpa med mig dessa fina BLOMMOR jag njutar av åsrtiden som är på väg. Jag kan erkänna att jag inte har något emot att sitta innen om dagarna på vintern, men nu vill jag inget annat än bara ut och grEja i trädgården och suga in vårluften. Nu stortrivs jag!! jag längtar även tills man kan ta fram de stora utekrukorna och fylla dem men ljuvliga växter, ja helst i någon rosa ton så klart!!!
idag på min lediga dag ska jag ut och ta bort rishögen som gömmer sig fint bakom äppelträdet på bilden. Så här ska jag förbereda för att kunna sätta igång då den sista snön har varit här, för än har nog inte den sista snön kommit!!
ha en skön dag vad du än hittar på och var rädd om dina nära och kära
Sara ♥