jag måste bara lägga ut dessa bilder på min man och son. Jag bara totalt smälter när jag ser hur min som går i sin pappas fotspår. Titta på bilderna, de får tala för sig själva...
den här helgen hade jag och min familj tänkt åka till mina föräldrar och syskon för att hälsa på. Men nej, nej, så blev det inte, barnen åkte på hög feber och vi kunde inte med och låta de sitta i bilen 42 mil. Så har vi fått tänka om och istället har vi tänkt beta av vår to do lista, vilket också kommer bli bra, men det känns allt trist att inte kunna åka iväg i helgen. Så idag ringde jag barnens farfar och undrade om han kan hjälpa till med att måla klart i hallen, som för övrigt har stått still i 2-3 år... men nu är hyllorna tömda på leksaker och pärmar, och farfar tackade ja till att ställa upp, så nu blir det äntligen av! mannen min ska lägga nockpannor på ladugården, välbehövt inför vintern!
måste bara visa ett tufft foto på min mellan tjej!!
Trevlig helg! speciellt till er mamma och pappa, min syster och bror. Vi får se till att träffas snart !!! älskar er!
Sara ♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar