SIS handgjorda smycken och annat skoj!
lördag 8 september 2012
härliga sommarkvällar
visst, jag längtar tillbaka till alla underbara sommarkvällar som vi var med om i sommras. det är något speciellt med dessa ljumma kvällar och det lugn som prider seg över hav och sjöar.
mina söta små flickor som cyklar i hamnen en kväll i Kivik
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar