lördag 8 september 2012

härliga sommarkvällar

visst, jag längtar tillbaka till alla underbara sommarkvällar som vi var med om i sommras. det är något speciellt med dessa ljumma kvällar och det lugn som prider seg över hav och sjöar.

mina söta små flickor som cyklar i hamnen en kväll i Kivik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar