tisdag 17 april 2012

en cykel helt i min smak


ser ni färgerna ;) inte behöver jag väl säga något mer...

när jag ser bilden på cykeln så saknar jag asfalten otroligt mycket och alla gångvägar jag cyklat på i mina dar. För hur mysigt är det inte att cykla runt i olika kvarter och titta på olika hus, planteringar och mysiga fönster... sånt gillar jag!! När jag bodde i stan så brukade jag och min man ta små kvälls turer på cykeln, vilket jag saknar idag.Vi hade det så mysigt tillsammans när vi tog våra små svängar. Vi skrattade och hade det riktigt bra!!! För om vi skulle ge oss ut idag så bor vi för det första på landet(och visst, det borde inte vara något hinder, men jag gillas att cykla på asfalt) och vi har tre barn idag. Och då blir jag på tok för bekväm för att ge mig ut och cykla.... men nu är turen/oturen sådan att jag inte äger någon cykel. Hoppas bara att jag snart kommer äga en!!! och att vi nåon gång kommer kunna cykla på gångvägar igen jag och min man. För snart är det sommar och då brukar cykeln få följa med på våra semestrar. Då mår jag huuuur bra som helst.

eller en Merida kanske...

 
Sara ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar