fredag 27 april 2012

man ska ha husvagn...


visst är den liten och söt!! men det är inte en sådan vi är på jakt efter, vi kollar efter en något större husvagn. Varje år sitter jag och min man och drömmer framför datorn efter olika husvagnar vi sett på Blocket. Jag undrar när dagen kommer då vi äger en alldeles egen husvagn, jag gillar att campa så sommaren, bara ligga i husvagnen och dra sig, känna sig totalt avslappnad. Men jag måste erkänna, en stor last hos mig är att jag är sååå bekväm när det gäller vissa saker, och här är en grej. Jag och sätta upp förtält... hmm det skulle min man få göra. För jag ger upp!!!


men nu leker jag med tanken att vi ägde en sprillans ny husvagn med allt vad man kan behöva och bara få kuska omkring på semestrar och helger... mmmm nice!!! och tänk att få piffa till den med olika backar, söta dukar (onödigt men fint) värmeljuslyktor.... mm. Så nu hoppas jag ialla fall på att vi kommer hitta en husvagn att hyra, för vi ska till Öland i sommar med ett par kompisar. Ska bli hur kul sm helst!!


Sara ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar