vår son har inget eget rum ,utan han har en vrå i hallen på övervåningen. Än så länge sover han bara där och leker nere i vårt lekrum. Vår dörm är att han någon dag ska få ett eget rum, men tillsvidare så försöker jag piffa till det så gott jag kan för att det ska kännas mysigt och lite ombonat där han sover... (och för er som vet så är jag ingen blå person, men de här blåa tonerna gillar jag i små mängder)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar