söndag 20 november 2011

detaljer i sonens lilla vrå...

vår son har inget eget rum ,utan han har en vrå i hallen på övervåningen. Än så länge sover han bara där och leker nere i vårt lekrum. Vår dörm är att han någon dag ska få ett eget rum, men tillsvidare så försöker jag piffa till det så gott jag kan för att det ska kännas mysigt och lite ombonat där han sover... (och för er som vet så är jag ingen blå person, men de här blåa tonerna gillar jag i små mängder)









sänge  som vår son sover i ser kanske inte så speciell ut, men det är den. Min man sov i den när han var lika gammal som vår son är idag, hur gulligt som helst tycker jag!!


Sara♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar