SIS handgjorda smycken och annat skoj!
måndag 28 november 2011
tänk om....
... tänk om jag någon gång skulle få ett sånt här fint pysselrum... Snören och presentpapper hänger fint på väggen och var sak på sin plats. En fröjd för ögat!!!
se och njut!!!
http://mittlivplandet.blogspot.com/
Sara
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar