idag när jag skulle ta upp min son ur sängen så hade hans ena öga kleggat ihop, så idag blir det till att vara hemma. jag trivs såååå otroligt bra på mitt jobb, så när jag inte är där längtar jag dit, speciellt till barnen och mina underbara kollegor. Jag tror inte man kan få bättre arbetskamrater än vad jag har. Vi trivs så otroligt bra ihop och vi gör allt för att alla ska må bra... hur skönt är inte det!!
idag får ni dagens ros av mig!!! Tack för att jag har er ♥

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar