Snart mitt i all stress ska jag och en kompis till mig åka på SPA . Istället för att ge varandra presenter när vi fyller 20+ ;) så ska vi ge varandra ett dagpaket på Marstrands Havshotell!!! Det ska bli så otroligt skönt att bara koppla bort allt vad stress heter en dag och bara få vara... I början kändes det som att det kom helt olägligt i mitt helktiska liv just nu, med förberedelser inför min 35 års fest och inför marknaderna som väntar. Fast hur lägligt kan det inte vara att få varva ner mitt i all kaos... Så välbehövligt!!!
♥ Sara



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar