torsdag 17 november 2011

Regaliz armband




nyligen frågade jag mina vänner på facebook om vad de skulle kunna tänka sig i smyckesväg om det skulle köpa något till sig själv. Svaren blev lite olika, men ett av dem var, ett armband i lite råare stil med silver detaljer och läder.. så kanske kan det här vara något då???


Sara ♥

3 kommentarer:

  1. Sara jag gör inte så mycket i läder, men som det översta med ett lite annat lås gjorde jag i helgen. Jag satte inte på de fina glaserade delarna. Jag satte tre fina matta detaljer i stället, en fjäril, en sol och en annan rund detalj. De är tillverkde av grekisk silver. Lätt att göra, bara trä på läderbandet!
    Det verkar vara inne med detta nu! Jag gillar mitt och har använt det hela veckan!

    SvaraRadera
  2. Sara, det är Gunilla som skrev!

    SvaraRadera
  3. Kanon fina Sara!!
    Sånt svart skulle jag vilja ha som den översta bilden ...
    Kram Annika

    SvaraRadera