SIS handgjorda smycken och annat skoj!
söndag 6 november 2011
nya beställnigar
igår på min mail hade jag fått en förfrågan och ´jag kunde göra ett
namnsmycke
. Så nu ska här stansas frö fullt, för det ska vara färdigt och ivägskickat innan helgen... håll tummarna att jag hinner i tid!!
♥ Sara
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar