söndag 6 november 2011

nya beställnigar

igår på min mail hade jag fått en förfrågan och ´jag kunde göra ett namnsmycke.  Så nu ska här stansas frö fullt, för det ska vara färdigt och ivägskickat innan helgen... håll tummarna att jag hinner i tid!!


♥ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar