Idag blev jag så sugen på att baka bullar. Jag hade min lediga dag från jobbet idag så jag passade helt enkelt på att få lite gjort. Jag satte degen och under tiden lagade jag mat till mig och mina två yngsta barn. Sedan när vi ätit färdigt var det dags att lägga min son så han skulle få vila lite. Under tiden så passade jag och min dotter på 3½ år på att baka ut degen. Hon åt med än vad hon hjälpte till ;)

Efter bullbaket gjorde jag färdigt ett namnsmycke jag pratade om här om dagen. Men när jag skulle ta och göra smycke nr 2 så hade jag inte materialet hemma och inte leverantören heller, så jag får vänta ett tag till innan jag kan göra iordning det. men det är roligt att göra smuycken, speciellt när bäraren av det kommer ha sina barns namn hängandes runt halsen. För viss är det väl ändå så, att de man ha kärt vill man ha närmast hjärtat...