söndag 27 november 2011

adventsmys med familjen ♥

idag var vi på 1:a advensts gudstjänst i kyrkan. Min äldsta dotter fick tända det första ljuset, så fint!!!  Efter en god middag hos mina svärföräldrar begav vi oss iväg på tomteparad trots regn, rusk och storm, men vad gör man inte för de små liven...


Väl hemma i värmen igen så tände vi ljus, åt tomtegröt, lussebulle och pepparkakor och till glöggen lade jag mandel och russin i mina nyinköpta små skålar, visst är dom söta!? Vi hade en riktigt mysig dag jag, min man och våra tre barn. Älskar verkligen min fina familj ♥ 



Sara ♥

2 kommentarer:

  1. Men, ser ut som om vi har samma adventslåda... Är din inköpt på J:s gammla jobb? Fin är den iaf :)
    Smaskade ni i er lite Kungen av Danmark också ;)

    Ha en fin vecka!
    Kram Anna Lena

    SvaraRadera
  2. man skulle kunna tro det, men den kommer från vimmerby och är gjord av gamla brädbitar där ifrån... mysig! ska byta ut den röda rosetten till vit sedan ;)

    nej den här gången hoppade vi över Kungen av Danmark hahaha

    SvaraRadera