Visst är Gerbera serien fin? Köpte en rund variant förra veckan i laxrosa. Mycket nöjd. Har redan hunnit använda den flera gånger. Ljusar upp tråkig vardags mat :)
ja de är sååå fina, skulle vilja ha i rosa eller i den på bilden, men rosa skulle nog vara fint till min mateus serie... slår nog också till på en snart ;)
Visst är Gerbera serien fin? Köpte en rund variant förra veckan i laxrosa. Mycket nöjd. Har redan hunnit använda den flera gånger. Ljusar upp tråkig vardags mat :)
SvaraRaderaja de är sååå fina, skulle vilja ha i rosa eller i den på bilden, men rosa skulle nog vara fint till min mateus serie... slår nog också till på en snart ;)
SvaraRaderaEller så kan du vänta si sådär två veckor...
SvaraRaderahaha ja varför inte, om du tänkte på en önskning... rosa är ju en het färg hos mig... eller i tryffel färgen...
SvaraRadera