måndag 10 oktober 2011

saker jag tycker om...


Lamino fåtölj
fin radio


Gerbera porslin, färg tryffel
Mateus porslin, samlar på sand...
♥ Sara

4 kommentarer:

  1. Visst är Gerbera serien fin? Köpte en rund variant förra veckan i laxrosa. Mycket nöjd. Har redan hunnit använda den flera gånger. Ljusar upp tråkig vardags mat :)

    SvaraRadera
  2. ja de är sååå fina, skulle vilja ha i rosa eller i den på bilden, men rosa skulle nog vara fint till min mateus serie... slår nog också till på en snart ;)

    SvaraRadera
  3. Eller så kan du vänta si sådär två veckor...

    SvaraRadera
  4. haha ja varför inte, om du tänkte på en önskning... rosa är ju en het färg hos mig... eller i tryffel färgen...

    SvaraRadera