onsdag 12 oktober 2011

nya beställningar

bilden är tagen från sirlig


idag beställs det nya pärlor i höstens färger inför marknaderna jag ska vara med på... hoppas bara att mannen i huset inte får syn på hur mycket jag har beställf för ;) för då vet jag inte om jag får behålla min hobby....

Sara

2 kommentarer:

  1. Det är ju bara att sälja "dyrt" så du går plus! Då lär mannen inte klaga! :-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera