bilden är tagen från sirlig
idag beställs det nya pärlor i höstens färger inför marknaderna jag ska vara med på... hoppas bara att mannen i huset inte får syn på hur mycket jag har beställf för ;) för då vet jag inte om jag får behålla min hobby....
♥ Sara
♥ Sara

Det är ju bara att sälja "dyrt" så du går plus! Då lär mannen inte klaga! :-)
SvaraRaderaKram Jenny
bra där ;)
SvaraRadera