torsdag 20 september 2012

höst kuddar...


i somras var jag och min familj på Ölad och en dag åkte vi till... men hjälp nu kom jag inte ihåg vad platsen hette hahaha, men i en liten butik där? så fanns det muggar i rosa från Pip studio som min man tyckte var fina, kul!!! och nu när hösten har kommit och vi har nymålat i vår hall och vårt genomgångsrum så har jag blivit sugen på att ha lite med färg här hemma. Väggara i hela vårt hus går i beiga toner, så just nu MÅSTE jag få in lite färg. Och nu har jag hittat en kudde som jag skulle kunna tänka mig att ha i vår dagbädd. Det finns även porslin i det märket så jag kanske slår till på något i det också ;) nu när även Jörgen tycker om det!!!

Har en ledig dag och idagså jag och barnen ska åka och handla mat och hämta ut ett paket från posten. Sedan hoppas jag kunna röja och rensa bland våra spel, pussel och leksaker som stog i hyllan i lekrummet.. ska bli såååå otroligt skönt att få ställa iordning i hyllan med enbart det som leks med nu!

Var förresten och fikade hos en vän igår, sååå trevligt!! så tack för det Camilla. och du, om du åker till Jonstorp, så passa på och kom förbi, du är så välkommen!!!

Sara ♥

3 kommentarer:

  1. Just så heter det ja... absolut skulle var hur mysigt som helst - mysigt du kom och tack för den fina blomman. Kram

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått med rensandet? Kuddarna kommer göra sig bra i soffan. Mätte hemma och det är verkligen på centimetern att den går in under snedtaket....
    Kram Anna Lena

    SvaraRadera
  3. nu är hudden beställd!!! väntar på att den ska komma ;) hoppas du hittar någon dagbädd snart, skulle bli så fint! kram

    SvaraRadera