torsdag 5 april 2012

klockor i all ära...

jag säger bara ett ord, total förvirring!!! i morse när min man vaknade körde han upp mig ur sängen så otroligt tidigt, men jag visste inte då hur mycket klockan var. jag hade lovat att hjälpa till att klä ut Elin till Påskkärring, så jag klev snällt upp och gjorde iordning henne.
Så här blev det!






















men jag hoppade glatt tillbaka i sängen och somnade om. Efter att ha sovit två extra timmar så gick jag upp och slängde en blick på mitt armbandsur och klockan visade 09.00 men sedan fick jag syn på klockan som sitter på ugnen, och den visade något helt annat, så jag tog mig en till på vår nummerpresentatör och ja visst, den visade ytterligare en annan tid. TOTAL förvirrad!! så jag ringde svärmor och frågadehur mycket hennes klocka visade, och den stämde med tiden på vår ugn.



                                                

Så såhär började min morgon... ska nog inte kolla tiden idag på min lediga dag, utan packa i lugn och ro inför stockholms resan upp till mina föräldrar och syskon.

så jag vill passa på att önska er en riktigt glad påsk med ett citat från min dotter

"mamma i skolan sa de att jesus blev uppspikad på ett kors och återuppstod igen, så det är tack vara honom vi kommer till himlen"

Sara ♥



1 kommentar:

  1. Underbara bilder på de stora flickorna!!

    Kram Malin

    SvaraRadera