igår kväll hade jag och min dotter en riktigt mysig stund i sängen tillsammans. Hon undrade om vi inte kunde kolla på olika flickrum i blått på datorn tillsammans, istället för att kolla på tv. Så vi satt i sängen och googlade på massvis med olika barnrum, som vi sedan la i en mapp som fick heta Elin. Hon stortrivdes med att få vara ensam med mig och att få sitta och fantisera om hur hennes nästa rum skulle kunna se ut. Det hon fastnade för av ljuvliga flickrum med sängar fulla med kuddar och vackra överkast och även rummen med mycket färg. Så till slut hade hon samlat på sig en blandad kompott i sin mapp... så sött!!
Efter det satt hela familjen bänkad framför tv´n där en familj i våra trakter var med i Bygglov. Barnen som var med i programmet går på Benjamin och Ebbas avdelningar på förskolan. "mamma där är Adrian... mamma där är min kompis..." roligt för dem att få känna igen de som var med i rutan.
Idag händer något spännande i min mans och mitt liv. Vi ska stycka av tomten som vi ska köpa och eventuellt bygga ett hus på... en roligt händelse i vårt liv!!!
Sara ♥


ååå vad mysigt för Elin, så kul när dom är delaktiga .. Vilhelm gillar oxå att planera för sitt nya rum och det är mysigt att göra det med dom, för dom är ju så stora nu så dom har ju bra koll...
SvaraRaderaååå vad kul med eran tomt.. hoppas du får ett hus där snart ... :) Kram