onsdag 10 oktober 2012

Linas matkasse


här är en av maträtterna som jag har lagat från Linas matkasse. Mitt i all stress som finns i min vardag så har jag en avlastning i vardagen, varannan söndag får vi hem en kasse full med mat som räcker till fem måltider. Huuur skönt som helst! jag slipper planera vad vi ska äta och det är nyttig mat med rena råvaror som vi får i middagarna. Jag tycker om att ha saker som underlättar i vardagen och det här är en sån sak!Men idag hann jag inte laga någon mat, snabbt hem för att åka på föräldramöte, som för övrigt var riktigt bra. Goa föräldrar till Benjamins kompisar och härlig personal som gör sitt bästa för min son och de andra som kommer till förskolan varje dag. TACK!

Sara ♥

3 kommentarer:

  1. Är det så bra som det sägs? Vi funderar lite på det.
    och du... nu får du lägga ner det där med kodord... jag är USEL på det ;)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. hahaha ska se om jag kan lyckar justera mina inställningar ;) ja jag gillar Linas matkasse, men ibland gillar inte barnen maten, men för det mesta äter de middagarna (de gillar inte allt i vanliga fall heller fast de är bra på att äta sin mat)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Matkasse

    Hej,

    http://www.matkasse.com/

    Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.

    //Gunnar

    SvaraRadera