dagen började med en lugn frukost, sedan började barnen vakna och det kom små tassande steg i trappan. Vi tittade sedan på bolibompa tillsammans! Sedan startade jag en maskin tvätt, planerade en samling till jobbet och sedan rann tiden iväg. Lillebror skulle till farmor och farfar medan jag och Ebba skulle hem till en kompis på förskolan. Där fick jag en kopp kaffe och sedan slog jag mig ner vid bordet för att få en genomgång av lite mary kay produkter. Min fuktkräm är näst intill slut och jag behöver en ny. Med trevligt sällskap av Johanna satt jag och fick prova sköna produkter. En favorit vad den som svalkade ansiktet... mmmm! Där efter la vi en make up och det kändes roligt att få bli lite fin i vardagen ;)
bild tagen från nätet
När det roliga var över skjutsade jag Ebba till kusinen och där fick jag en mysig pratstund med svägerskan. Är tacksam över min släkt!!! Hemma igen bakade jag muffis och Elin fick med sig sin kusin hem. De var ute och lekte en stund, sedan kom de in och vi målade naglarna tillsammans, mysigt! Så idag har jag med andra ord tagit hand om mig själv och njutit av dagen! Nu ligger jag i soffan och slappar efter att ha lagt barnen i sina sängar...eller jag är inte helt ensam, jag ligger skavfötter med min goding Ebba!!! som ville ha sällskap av mig! mysigt det med!
imorgon kommer jag... nä stopp där, jag har ingen aning om vad den kommer inehålla, så jag säger istället tack för den här dagen och så får dagen imorgon vänta tills imorgon och då med allt vad den kommer erbjuda!
Sara ♥

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar