lördag 13 oktober 2012

Ljust och fräscht!!!

Nu är kalas nr 2 avslutat och det var mycket skratt och glädje!!! det värmer så när jag ser hur barnens ögon glittrar. jag hade uppfyllt min dotters önskan med att få ha vimplar och ett rosa kalas. Så det var bara att sätta sig med skärmaskinen och vackra ark och sätta fart. Känner mig nöjd med hur det blev...


det som ser ut att vara små tagna tuggor från muffinsen var bortskuren deg som hade pöst över ;)

efter kalaset stannade Ola och barnen kvar på lunch, men du var saknad här Anna Lena!!! hoppas du fick en bra dag på jobbet!

ikväll ska jag och min man på Ljust och fräscht i Göteborg,som är med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. Min syster och hennes man har varit på den showen och sa att den var bra. Så nu får vi se vad vi tycker om den. Tyvärr så krockar det med en fest som vår svägerska och vårt fadderbarn ska ha ikväll. men vi får fira dem en annan gång!!!  Ett stort grattis till er och hoppas ni får en kanon fest ♥


Sara ♥

2 kommentarer:

  1. Känns bra att veta att dom blir omhändertagna... ;) Alfons pratar fortfarande om kalaset och något med strössel? Har inte riktigt förstått vad han menar...
    Det blev lite ändrade planer i jobbet, men det kan vi ta en annan gång.
    Tack för att A fick var lite längre.
    Kram Anna Lena

    Ses i helgen... tjihoo :)

    SvaraRadera
  2. sötis Alfons! jag tog och doppadetoppen av en marsmallows i lite kristyr och satte den på en pinne, sååå uppskattat av alla barn! har införskaffat ett riktigt bling bling halsband till fasten.... tjohoooo!!!

    kram kram

    SvaraRadera