tisdag 8 mars 2011

tisdagen den 8 mars

Ligger i sängen och försöker kurera mig. har ont i halsen och är totalt slut i kroppen. Fick en fantastisk start på dagen av att farmor kom hit och hämtade barnen så jag kunde åka ensam till vårdcentralen för att ta en odling på halsen. Skönt att bara hoppa in i bilen ensam utan att behöva ha med barnen, även om det är trevligt att ha sällskap...

Ska frsöka få ordnign på min kära blogg idag. Så jag kan börja använda den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar