torsdag 10 mars 2011
Jag både gillar och avskyr dem...
Ja, det är mina pärlor jag pratar om. Jag satte mina yngsta barn vid köksbordet för att sysselsätta dem med något. Och vad är inte mer passande i mitt hem än att plocka fram en burk med pärlor och pärlplattor i. barnen fick var sin tallrik med pärlor och vips så var de igång med pärlandet. Under tiden tänkte jag att jag skulle samla lite krafter till att plocka upp i lekrummet, som ligger bredvid köket där de satt. När jag gick och plockade hörde jag hur pärlorna smattrade mot golvet... och det låg ett hav av små ettriga pärlor på köksgolvet... det är då jag avskyr dem, pärlorna alltså!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar