idag ska jag och min familj till Göteborg och äntligen få träffa vår minsta kusin... vi alla har längtat efter att få åka dit och se honom. Så idag bär det äntligen av!!! barnen är friska och vi ska ha en skön söndag tillsammans med dem. Läggre in lite bilder sen om jag får för föräldrarna. Här är en bild från mys studen med min lille favorit kille!!! Kusin Ebba trivs med att klappa yngsta kusinen som var sååååå söt!
Vi älskar dig lilla Harry

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar