Ja nu var det evigheter sedan jag skrev något på bloggen. Blev lite sugen på att börja blogga igen efter ett långt uppehåll. Du söta mamma tittar ofta om jag har skrivit något, så nu kan du få läsa några rader igen :)
Igår och idag är jag hemma för vård av barn, Ebba har hosta och är förkyld. Passar rätt bra att jag är hemma idag också med tanke på att vår vattenpump började läckra igår. .. så jag har fått i uppdrag att titta till den med jämna mellanrum idag. Hoppas den blir fixad idag med tanke på att Jörgen ska bort på kurs i två dagar... önskar pappa bodde närmre. ... men tur att jag har svärfar nära, fast pappa är alltid pappa!
Dags för lite frukost!
Ha en bra dag och följ ditt hjärta, då brukar det bli bra! !!
♥ Sara
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar