lördag 17 mars 2012

vigsselring...

innan jag går och lägger mig burkar mina ringar hamna på nattduksbordet. Min yngsta dotter ääääälskar att prova mina ringar (tre stycken) och jag säger åt henne varje gång att lägga tillbaka dem. Men jag vet själv känslan av att få prova mammas ringar. När jag gjorde det som liten var plasten under fläkten den bästa för att de skulle glittra som allra bäst!! så jag förstår henne precis. Men nu är det så att min vigselring är borta. Vi har ledat överallt, men utan resultat. Så snart blir det till att tömma dammsugaren för att se om vi kan finna den där


det är inte ringen på bilden som jag har blivit av med, men visst är den här underbart vacker! hade gärna hafte den på mitt finger.

för övrigt har jag en trist dag, ingen energi eller motivation till att göra några knop idag. Men på facebook skrev en av mina kompisar på ett av mna inlägg om vad som händer idag, svaret blev:  men Sara du ska ju ut och spinga, så just nu gnager den tanken i mig och vem vet, jag kanske ger mig ut på en liten runda..

Sara ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar