Nu har jag R E N S A T i röran!! Sååååå otroligt skönt, nu är jag på gång. Idag fick jag ett infall. jag tog äntligen tag i röran. Jag blev inspirerad av boken jag nämde tidigare, utan att ha läst den. Så under mitt fortrsatta vabbande passar jag på att få lite gjort här hemma. Men nu ser det ut som att sonen har åkt på vattkoppor, stackarn. Nästa vecka blir det till att mannen får vara hemma med honom.
Här kommer lite bilder på hur det blev efter rensandet i röran. Ja nu har ni bevis på hur det kan se ut hemma hos mig.. hur har du det i din tvättstuga??
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar